7-denní letecký zájezd
3. – 9. 11. 2025
Cena: 28 350 Kč
Cena zahrnuje: zpáteční letenku v ekonomické třídě LITE, 1 palubní zavazadlo do 8 kg (max. 55x45x25 cm), transfer letiště-hotel-letiště, ubytování v dvojlůžkovém pokoji s polopenzí, transfery na hřiště a autobusový výlet vč. vstupného do katedrály v Palma de Mallorca a Fundacion Miró, doprovod CK
Cena nezahrnuje: nápoje k večeři, golf fee, buginy, lázeňské procedury, přepravu golfového bagu (32 kg) za 4 000 Kč, 1 odbavené zavazadlo (kufr do23 kg) a 1 malé palubní zavazadlo (kabelka) 1 500 Kč, příplatek za jednolůžkový pokoj 6 000 Kč, cestovní pojištění UNION A30 do 70 let za 350 Kč, nad 70 let za 595 Kč
Golf (orientační ceny): fee 18 jamek 90-115 EUR, buggy 40-45 EUR, trolley 5 EUR, set holí 30 EUR
Buggy dle počasí a dostupnosti, bez záruky.
Cestovní dokumenty: platný občanský průkaz nebo pas.
Přihlášku vyplňuje každý účastník samostatně!
Po odeslání přihlášky vyčkejte na zaslání smlouvy o zájezdu s údaji pro platbu zálohy a dopltku zájezdu!
Podmínky: přihlášky se přijímají do naplnění kapacity zájezdu, nejpozději však do 30.9.2025. S uzavřením smlouvy požadujeme úhradu zálohy ve výší 50 % ceny zájezdu. Doplatek celkové ceny zájezdu je do 10. 10. 2025. V případě odstoupení zákazníka od smlouvy se požaduje odstupné ve výši skutečně vzniklých nákladů, nejméně však v případě odstoupení od smlouvy nejpozději 30 dní (včetně) před dnem zahájení zájezdu 50 % z celkové ceny zájezdu; 29–15 dní (včetně) před dnem zahájení zájezdu 80 % z celkové ceny zájezdu; v době kratší než 14 dní před dnem zahájení zájezdu 100 % z celkové ceny zájezdu. Pořadatel může bez poplatku zájezd zrušit, pokud se nepřihlásí min. 15 účastníků do 1. 10. 2025. V takovém případě se zaplacená záloha vrací v plné výši. Pokyny k zájezdu účastníci obdrží 14 dnů před odjezdem. Přihlásit se je možné písemně prostřednictvím formuláře na webu nebo telefonicky. Poplatky za golf, lázeňské procedury apod. se hradí na místě kartou nebo hotově. Cestovat můžete s platným OP nebo cestovním pasem.
Pořadatelem zájezdu je cestovní kancelář PhDr. Stanislav Voleman, IČ 13521144, Náchodská 2686,
390 03 Tábor 3.
Pořadatel má sjednáno pojištění podle zákona č. 159/1999 Sb. u UNION Poisťovňa, a.s.,
Karadžičova 10, 813 60 Bratislava.
Přihlášky zasílané e-mailem posílejte výhradně na e-mail info@voleman.cz!
Kontaktní spojení pro přihlášky a další informace: CK Voleman, Mezitraťová 32, 190 00 Praha 9,
tel.: 261 227 903, info@voleman.cz